E ëmbla Klea është pjesë e rëndësishme e jona pasi ajo ndihmon në organizimin dhe menaxhimin e aktiviteteve të përditshme të zyrës.
Klea shërben si pikë lidhëse midis departamenteve, stafit dhe udhëheqjes, duke siguruar që komunikimi dhe koordinimi të jenë të qëndrueshëm dhe efektivë. Ajo gjithashtu kujdeset të koordinojë logjistikën për takimet e jashtme.
“Vip-i i zyrës”, Endi është përgjegjëse për komunikimin e vazhdueshëm me pjesëmarrësit, sponsorët, median dhe të gjithë palët e interesuara para dhe gjatë zhvillimit të eventeve.
Me një buzëqeshje të admirueshme arrin të menaxhojë të gjitha emergjencat dhe situatat gjatë eventeve duke u siguruar qe çdo gjë të jetë nën kontroll.
Me një background edhe në dizajnin grafik Endi gjithashtu jep kontributin e saj edhe në departamentin e kreativës.
Profesionist kreativ i cili drejton dhe koordinon proçesin e krijimit të materialeve vizuale dhe të dizajnit për projekte te ndryshme. Përgjegjës për zhvillimin e koncepteve kreative dhe të dizajnit, Aldo sigurohet që të gjitha materialet të jenë të përshtatshme, të bukura dhe në përputhje me qëllimet dhe vlerat e markës. Komunikon dhe bashkëvepron ngushtë me klientët për të kuptuar qëllimet, preferencat dhe visionin e tyre për projektin.
Qetësia është ajo që karakterizon Anxhin, dhe që ndjek çdo projekt që ajo merr përsipër. Përballon me shumë korrektësi dhe profesonalizëm çdo kërkesë dhe sigurohet që klientët të jenë të kënaqur dhe të zhvillojnë një marrëdhënie afatgjatë. E dedikuar dhe e durueshme Anxhi identifikon mundësitë e biznesit, bën prezantime të produkteve ose shërbimeve dhe negocion kontratat e reja për të rritur bazën e klientëve të kompanisë.
Me njohuritë e saj në Social Media Marketing Desara ndihmon në krijimin e strategjive të marketingut në median sociale, komunikimin online dhe në krijimin e një identiteti të fortë dhe të suksesshëm të çdo marke. Krijuese e përvojës së përdoruesit, identifikon dhe angazhon audiencën e duhur për markën ose produktin duke përdorur analizat dhe të dhënat e platformave të mediave sociale për të identifikuar tendencat dhe për të përmirësuar strategjitë e tyre.